3.5.2012

Vuoden 2012 hallitus esittäytyy


Viime vuonna esittelimme hallituksen jäsenet. Nyt kun hallituksessa on kolme ihan uutta jäsentä, on taas paikallaan katsella mistä kyläyhdistyksemme hallitus koostuu. Kehen tahansa meistä voi olla yhteydessä, kun jokin yhdistystä tai asuinaluetta koskeva askarruttaa, niin mietitään asioita yhdessä. Myös hallituksen kokoukset ovat avoimia kaikille, tervetuloa kuulolle! Kokouspäivämäärät ilmoitetaan nettisivuilla, oikean yläkulman Tulevia tapahtumia -laatikossa.

Jari Hämäläinen, puheenjohtaja
Nimeni on Jari Hämäläinen ja muutimme perheeni kanssa Urkurintielle vuonna 2009. Perheeseeni kuuluu vaimo ja kaksi lasta. Koulutukseltani olen metsätalousinsinööri ja työskentelen puunhankinnassa. Harrastamaan kun ehdin, niin vapaa-aikani kuluu salibandyerotuomarina. Perheeni viihtyy Pyylammilla? täällä asuu paljon lapsiperheitä ja seutu on rauhallista. On myös mukavaa olla touhuamassa kyläyhdistyksessä ja näin ollen vaikuttaa asuinalueemme kehitykseen. 2010–2011 toimin kyläyhdistyksessä varapuheenjohtajana.

Tuija Rantonen, varapuheenjohtaja
Olen Tuija Rantonen ja asunut Pyylammilla perheeni kanssa 4 vuotta. Perheeseeni kuuluu mies ja 3 lasta (2 poikaa ja tyttö) sekä koira. Pyylammin-Panninniemen kyläyhdistykseen liityin, koska minua kiinnostavat alueeni asia ja koen voivani tätä kautta vaikuttaa alueen asioihin ja olla järjestämässä tapahtumia. Olen tällä hetkellä hoitovapaalla sosiaalialan työstä ja minua voikin tavata alueen leikkipuistoissa sekä leikkibrunsseilla.

Taina Airola, sihteeri
Olen asunut Pyylammilla Mustikkatiellä 17 vuotta ja leipää hankin toimimalla opetushoitajana yliopistolla. Kun muutimme tänne, omat lapset olivat vielä pieniä ja nyt olen jo kahden pienen mumma. Olin kylätoimikunnassa 90-luvulla ja intouduin nyt uudestaan mukaan. Toimin sihteerinä vuoden alusta. Kaikenlainen yhdessä toimiminen ja yhteisöllisyys ilahduttaa minua. Pyylampi on mielestäni rauhallinen, mukava asuinalue ja likietuisella paikalla.

Tero Räsänen, rahastonhoitaja
Toimii kyläyhdistyksessä rahastonhoitajana. Hoitelee myös jäsenasioita. Asunut Panninniementiellä vuodesta 2007. Perheeseen kuulu vaimo, kolme lasta ja nippu autoja. Touhuilee (vähäisenä) vapaa-aikanaan tällä hetkellä pääasiassa kotitöitä ja perhejuttuja. Mikäli aikaa jää, puuhastelee teknisten vimpaimien parissa.

Virve Suoaro, tiedotusvastaava
Toimin nykyään kyläyhdistyksen tiedostusvastaavana. Vastaan nettisivujen päivityksestä, Pyypostista sekä eri tilaisuuksien mainonnasta ja jutuista. Aiemmin olin sihteeri. Olen asunut Pyylammilla vuodesta 2006, vaikkakin välillä olen ollut niin Oulussa kuin Helsingissäkin töissä. Olen tällä hetkellä äitiyslomalla kotona pikku poikamme kanssa.

Antti Airaksinen, jäsen
Muutimme vaimon ja kahden lapsen kanssa pyylammille 2011 ja olemme viihtyneet loistavasti. Harrastuksiin kuuluu pikkupuuhastelu kotosalla, sekä ulkoilu ja retkeily. Työ kuljettaa KYSille epäsäännöllisen kolmivuorotyön tahtiin. Liittyminen kyläyhdistykseen mahdollistaa vaikuttamisen oman alueemme kehitykseen ja viihtyisyyteen.

Taina Lehtoranta, jäsen
Muutettiin perheen kanssa Panninniemeen 2011 lopussa. Perheeseen kuuluu mies ja kolme lasta. Olen kotiäitinä ja samalla opiskelen yhteiskuntatieteitä. Olen aktiivinen vapaaehtoistoimija myös MLL:n Siilinjärven paikallisyhdistyksessä. Asioihin vaikuttaminen on minulle tärkeää ja siksi myös kylämme asiat kiinnostavat minua.

Kalle Savolainen, jäsen
Savolaiset ovat asuneet Pyylammella vuodesta 1979 Nuottipolun varrella. Mielestämme on suorastaan etuoikeus asua Pyylammilla. Se on keskustan lähellä luonnonkaunis ja rauhallinen asuinalue, asukkaat ovat lupsakoita ihmisiä. Pyylampi-Panninniemi -alueella on todella syytä olla iloisia siitä, että meillä on nykyisin toimiva kyläyhdistys. Toiminta on lähtenyt aktiivisesti käyntiin. On jo ehditty laatia kyläsuunnitelma ja kotisivut, on ideoitu ja järjestetty kylän yhteisiä tapahtumia ja on yritetty viedä eteenpäin alueen yhteisiä tärkeitä asioita kuten kerhotila, venepaikat, luontopolku, liikenneasiat jne. Kylätoiminta lisää myös yhteenkuuluvuutta ja viihtyvyyttä.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti